דף הבית אודותנו תחומי פעילות מוצרים כתבות ומאמרים לקוחות אלבומי תמונות קישורים  

מים בטעמים

משקה המבוסס על על מים מזוככים בתוספת תמציות צמחים וויטמינים


לראשונה בישראל עולה על המדפים משקה המבוסס על על מים מזוככים בתוספת תמציות צמחים וויטמינים, Water&. המשקה מציע שלוש תועלות במוצר אחד: טעם, בריאות ופונקציונליות.
המשקה מבוסס על תמהיל של מים מזוככים בתוספת ויטמינים ומיצויי צמחים, שמקנים לכל אחד מהטעמים תועלת פונקציונלית ייחודית.
בשלב הראשון יושקו שני טעמים: נענע-ליים לרענון ולואיזה-למון גראס לרוגע.
ההשקעה במותג החדש נאמדת בכמליון דולר, כשבשלב ראשון יופץ המשקה ב-1500 נקודות מכירה נבחרות בכל רחבי הארץ ובהמשך תתרחב ההפצה לרשתות שיווק גדולות, לבתי קפה ולנקודות נוספות.
המשקה כולל בשלב הראשון שני משקאות שונים בנפח של חצי ליטר, שכל אחד מהם מציע לצרכן שלוש תועלות: טעם, בריאות ופונקציונליות.
כל אחד מהמשקאות מצטיין בטעם משולב מיוחד נענע-ליים ולואיזה-למון גראס ומבוסס על תמהיל מסוים של מיצויי צמחים וויטמינים שמקנים לו את הערך המוסף הבריאותי והפונקציונלי: האחד מרגיע והשני מרענן.
מדובר במשקה לכל מצב, המבוסס על תמהיל ייחודי של מים מזוככים (95 אחוז) בתוספת מיצויי צמחים וויטמינים. המשקה, שהוא פיתוח של חברת בי קריאיטיב, שנותן מענה לקהל הולך וגדל של  צרכנים השומר על אורח חיים בריא ומאוזן.
המשקה מצטרף לקטגוריה החדשה בשוק המשקאות העולמי, הצומחת בקצב מהיר, added value water (avw).
באירופה, קצב הגידול של משקאות מקטגוריית ה-avw עומד על יותר מ-15 אחוז בשנה.
זו הפעם הראשונה שלצרכן הישראלי מוצע משקה קל עם תועלת פונקציונלית שונות.
המשקאות מציעים לצרכן הישראלי לראשונה שלוש תועלות במוצר אחד: טעם, בריאות ופונקציונליות.
כל אחד מהם מבוסס על תמהיל מסוים של מיצויי צמחים וויטמינים שמקנים לו ערך מוסף בריאותי ופונקציונליות.
המשקה נותן למעשה מענה לאדם המודרני, שסדר היום שלו גדוש בפעילויות והוא נדרש לתמרן ביניהן בצורה אופטימלית: עבודה, לימודים, מפגש עם חברים, בילויים, אימון במועדון כושר וכולי.
פיתוח המותג לווה בשורה ארוכה של ניסויים, שכללו קבוצות מיקוד, בניהולו המקצועי של טכנולוג המזון, ד"ר בני שטרים. לאחר שהוגדר הטעם הרצוי, במינונים הנכונים, נוספו למשקאות הוויטמינים ותמציות הצמחים בעלות ההשפעות הפונקציונליות.
ההשקעה במותג החדש נאמדת בכמיליון דולר והיא כוללת פיתוח ופעילויות החדרה.
בי קריאיטיב, הנמצאת בבעלותם של ארבעה אנשי עסקים ישראלים, מתמחה בפיתוח של מוצרים וחומרי גלם לברים, תחת המותג Kolibry (יונק הדבש בעברית).
מאחורי הפיתוח של ווטר אנד, כמו גם יתר מוצרי החברה, עומד סמנכ"ל הפיתוח, אריק חן, שמאחוריו ניסיון רב בתחום המשקאות והסירופים. על ההפצה והשיווק אמונה חברת ג.י.י.א, שהינה חברת אחות לבי קריאיטיב.
מנכ"ל בי קריאיטיב, גלעד שלום: "המשקה משתלב היטב בסגנון החיים המודרני, הדינמי והלחוץ. הוא נותן מענה לאדם העכשווי שסדר היום שלו גדוש בפעילויות והוא נדרש לתמרן ביניהן בצורה אופטימלית: עבודה, לימודים, מפגש עם חברים, בילויים, אימון במועדון כושר וכולי. הוא המשקה האידיאלי לצעירים שלומדים ועובדים, לאנשי עסקים עם סדר יום עמוס ואפילו לספורטאים. בטווח הארוך אני מאמין שהוא  ישתלב בכל  סל צריכה יומיומי, כפי שקרה למים המינרליים.
"ההשקה מיועדת לנקודות מכירה נבחרות כדי ללמוד תחילה את צורכי השוק. תוך זמן קצר בכוונתנו להגיע לשיווק ארצי בפרישה רחבה. אנחנו מאמינים שהמשקה הוא מותג איכותי ובר-תחרות לכל המשקאות שנמצאים כעת על המדף וצפוי לו עתיד גדול. בשלב הבא בכוונתנו לפתח עוד סדרה שלמה של טעמים ותועלות פונקציונליות, בהתאם להעדפות ולדרישות הצרכנים, ולהרחיב את השיווק גם לחו"ל".

28/3/2007 רונית נאור

http://www.index.co.il/mazon/news_page.asp?info_id=287366


 









הדפס דף זה  |   שלח לחבר  |   הוסף למועדפים

דף הבית |  אודות בני שטרים  |  תחומי פעילות  |  מוצרים |  כתבות ומאמרים |  לקוחות |  תמונות |  קישורים |  תקנון
רח' הצבעוני 143, גני יוחנן, 7692200 • טל. 08-9450815 • נייד: 050-7632337 • פקס: 08-9494231 • benjamin@striem.com
אתר זה נבנה על ידי אינדיגו עיצוב ואתרים   |  © כל הזכויות שמורות